وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

طرز تهیه سوپ کودک

طرز تهیه سوپ کودک

سوپ کودک,طرز تهیه سوپ کودک,دستور پخت سوپ کودک

سوپ کودک یکی از انواع غذاهای مفید برای کودکان است. این سوپ برای کودکانی که بیشتر از ۷ ماه سن دارند مناسب است. سوپ کودک از مواد مغذی تشکیل شده است که باعث تقویت کودک می شود و برای سلامتی و رشد او بسیار مفید می باشد. روش پخت این سوپ بسیار آسان است و وقت زیادی نیاز ندارد. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۲ وعده کودک دلبندتان سوپ تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سوپ کودک در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم سوپ کودک
ران مرغ۱ عدد
هویج۱ عدد
برنج۲ قاشق سوپخوری
نخود فرنگی۲ قاشق غذاخوری
سیب زمینی۱ عدد
گوجه فرنگی۱ عدد
جعفری۱ قاشق غذاخوری
نمکبه میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا ران مرغ را به همراه برنج و نخود فرنگی در یک قابلمه می ریزیم ، هویج را هم خرد می کنیم و به قابلمه اضافه می کنیم ، سپس ۲ لیوان آب به قابلمه اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا مواد به آرامی بپزند.

وقتی مواد موجودر قابلمه نیم پز شدند ، سیب زمینی را پوست می گیریم و خرد می کنیم ، سپس به قابلمه اضافه می کنیم. پس از آن گوجه فرنگی را خرد می کنیم و به همراه جعفری ساطوری شده به قابلمه اضافه می کنیم.

در این مرحله مقدار کمی نمک به سوپ اضافه می کنیم و اجازه می دهیم سوپ جا بیفتد و آماده شود. پس از اینکه تمام مواد سوپ پخته شدند گوشت مرغ را از استخوان جدا می کنیم و به همراه دیگر مواد با غذاساز به صورت پوره در می آوریم.

سوپ تره فرنگی,طرز تهیه سوپ تره فرنگی,دستور پخت سوپ تره فرنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.