طرز تهیه سمبوسه پیتزایی

سمبوسه پیتزایی , طرز تهیه سمبوسه پیتزایی , دستور پخت سمبوسه پیتزایی , slf si djchdd

سمبوسه پیتزایی یکی از انواع سمبوسه است که به خاطر طعم خوبش طرفدران بسیاری پیدا کرده است. در این نوع از سمبوسه همانطور که از نامش پیداست مواد پیتزا را می ریزند. در این آموزش بهترین روش طرز تهیه سمبوسه پیتزایی را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۲ نفر سمبوسه پیتزایی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سمبوسه پیتزایی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم سمبوسه پیتزایی
سوسیس۲ عدد
قارچ۱۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
سیب زمینی۱ عدد
نان لواشبه میزان لازم
پنیر پیتزابه میزان لازم
روغن مایعبه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا پیاز را به صورت نگینی خرد می کنیم ، سپس در تابه ای مناسب مقداری روغن می ریزیم و پیاز را به خوبی تفت می دهیم تا نرم شود سپس سیب زمینی را خرد می کنیم و به پیاز اضافه می کنیم. در مرحله بعد سوسیس را خرد می کنیم.

و به تابه اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم. در مرحله آخر قارچ را خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم. مقداری نمک و فلفل سیاه به مواد اضافه می کنیم و مواد را خوب تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند و آبشان تبخیر شود.

در این مرحله باید نان های لواش را به صورت طولی ( مستطیلی ) برش بزنیم. پس از برش زدن نان ها مقداری از مواد را روی قسمت ابتدایی نان قرار می دهیم و کمی پنیر پیتزا روی مواد می ریزیم ، سپس نان را تا انتها به صورت مثلثی می پیچیم.

به همین ترتیب تمام سمبوسه ها را آماده سرخ کردن می کنیم. در یک تابه گود مقداری روغن می ریزیم و با حرارت ملایم اجازه می دهیم تمام نان اطراف سمبوسه ها سرخ شود. در پایان سمبوسه ها را به همراه سس کچاپ سرو می کنیم.

همچنین ببینید : سمبوسه سیب زمینیفلافل خوزستانسوسیس بندریقارچ سوخاری