وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

بیوگرافی کامل ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد و 22 سال سن دارد.

ارسلان قاسمی در سن هفت سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.او دو خواهر دارد و یک برادر.

تحصیلات : وی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد.

شروع بازیگری : اولین سابقه بازیگری وی مربوط به سریال در چشم باد می باشد که قاسمی نقش کودکی های پارسا پیروزفر را بازی می کرد.

ارسلان قاسمی بعد از آن نیز در سریال یوسف پیامبر نیز حضور داشت و بعد از آن در مجموعه های دیگری به ایفای نقش پرداخت.
بیوگرافی کامل ارسلان قاسمی

 ارسلان قاسمی , عکس ارسلان قاسمی , بیوگرافی ارسلان قاسمی , خانواده ارسلان قاسمی

نام و نام خانوادگی : ارسلان قاسمی

تاریخ تولد : ۱خرداد ماه ۱۳۷۴

محل تولد : تهران

تحصیلات : دیپلم کامپیوتر و مشغول به تحصیل در رشته بازیگری در یک دانشگاه غیر انتفاعی تبریز
ارسلان قاسمی بازیگر نوجوان کشورمون از سن ۷ سالگی به سبب آشنایی مادرش با بهاره رهنما که همکلاسی بوده اند به مسعود جعفری جوزانی معرفی می گردد و برای بازی در سریال در چشم باد انتخاب می شود. ارسلان در خانواده ۵ نفره ای متولد شده است که پدر خانواده مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام و مادر مدیر مهد کودک است پدر ارسلان همچنین مدیر برنامه های او هست . ارسلان دو خواهر بزرگتر از خودش دارد که با یکی شون ۱۰ سال و با اون یکی ۱۲ سال اختلاف سنی داره و خودش بچه آخر خانواده است.

 

سال ۹۲ شایعاتی مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه ها منتشر شد که به سرعت توسط خانواده ترلان تکذیب شد و حتی پدر ترلان پروانه در مصاحبه با بعضی از رسانه ها صحبت از شکایت در این زمینه را کرده بود . این موضوع سبب شد که ارسلان قاسمی هم در صفحه مجازی خودش بیان کنه که این ها شایعه اس و من فقط با ترلان پروانه همکار هستم و در چند پروژه با هم همکاری داشتیم البته این شایعات زمانی شدت گرفته بود که عکس های ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در اینترنت پخش شده بود.


ماجرای ازدواج و همسرش

مدت هاست اخباری در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه بازیگر دختر که این دو پیش از این تجربه همکاری در چند فیلم و سریال را داشته اند مطرح بود که چندین بار توسط هر دو طرف تکذیب گردید .

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبری مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم.

ارسلان قاسمی نیز به تازگی در جدیدترین مصاحبه اش با سامان گوران گفته است که او یک نفر دیگر را دوست دارد و الان در زندگی اش است و دوست ندارد اسمش را کنار ترلان پروانه بگذراند . برخی از طرفداران وی فردی که ارسلان قاسمی عاشق اوست را دیبا صالحی نام برده اند که قاسمی چندی پیش عکسی از او با خودش منتشر کرده بود.


کارکردن بچه ها امری رایج و متداول نیست. اینکه تو از کودکی کار می کردی، هرچند این کار را دوست داشتی، چه تاثیری در شخصیت تو گذاشته و آیا تو مثل بچه های عادی، بچگی کردی؟

حقیقتش این است که من اصلا درکی از سینما و بازیگری در هفت سالگی نداشتم، چه برسد به اینکه به کار علاقه داشته باشم.حالا البته وقتی واردش شدم، به مرور زمان علاقه پیدا کردم. حتی خانواده ام هم اول راضی نبودند اما اینقدر دیگران به آنها اصرار کردند که بالاخره پذیرفتند و تصمیم گرفتند من بازیگر شوم. یعنی در آن سن تصمیم من نبود، تصمیم والدینم بود. اوایل حس می کردم این یک جور بازی است. اما به مرور در فضای کار متوجه جدی بودن قضیه شدم. وقتی اولین کارم پخش شد، تازه طعم شیرنش را چشیدم؛ وقتی مردم مرا در خیابان می شناختند و به من محبت می کردند. بزرگ تر که شدم، هم از این شهرت لذت می بردم و هم خود کار را دوست داشتم. الان هم که به هر حال بحث درآمد و مالی اش برایم مهم است. الان عاشق کار هستم.

arsalan ghasemi , ارسلان قاسمی و مادرش , ارسلان قاسمی و دیبا صالحی

بچگی ات این وسط چه شد؟

بچگی نکردم. بچگی ام از دست رفت. به هیچ وجه بچگی نکردم. الان حسرت خیلی چیزها را دارم. اما به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد.کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

اینکه تو بچگی نکردی و بچگی ات را با بزرگ ترها گذراندی، چه تفاوتی را بین تو و دیگران ایجاد کرده؟ مثلا دوست های تو بیشتر هم سن هایت هستند یا بزرگ ترند؟

همه دوستانم به جز دو نفر اختلاف سنی زیاد با من دارند و بزرگ ترند. آن دو نفر هم، همکلاسی های قدیمی ام بوده اند.

فیلم های سینمایی ارسلان قاسمی

فیلم صفر ( مسعود یزدانی فر – ۱۳۹۳)

فیلم رسوایی (مسعود ده نمکی – ۱۳۹۱)

فیلم آنچه مردان در مورد زنها نمیدانند (قربان محمد پور – ۱۳۹۳)

فیلم کلانتری غیرانتفاعی (یدالله صمدی – ۱۳۸۷)

فیلم تاکسی نارنجی ( ابراهیم وحید زاده – ۱۳۸۷ )

فیلم شام عروسی ( ابراهیم وحید زاده – ۱۳۸۴ )

فیلم جعبه موسیقی ( فرزاد موتمن – ۱۳۸۶ )

فیلم خاک سرد ( رضا سبحانی – ۱۳۸۴ )

 

 
سریال های ارسلان قاسمی

سریال سال های ابری ( مهدی کرم پور – ۱۳۹۳)

سریال هفت سنگ (علیرضا بذرافشان – ۱۳۹۲ )

سریال هوش سیاه ۲ (مسعود آب پرور – ۱۳۹۲)

سریال  تا ثریا ( سیروس مقدم – ۱۳۹۰ )

سریال فاصله‌ها (حسین سهیلی زاده-۱۳۸۹)

سریال هوش سیاه (مسعود آب پرور – ۱۳۸۸)

سریال یوسف پیامبر (فرج الله سلحشور، ۱۳۸۷)

سریال در چشم باد (مسعود جعفری جوزانی، ۱۳۸۷)

سریال  ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها (حجت قاسم زاده اصل – ۱۳۸۴)

سریال اینترنتی نفوذ ( آرش تیمور نژاد – ۱۳۹۱)

 

 
تله فیلم های ارسلان قاسمی

یاران بی نشان ( محمدرضا خاکی )

صلات ظهر (افشین صادقی)

بی سر و صدا (نیما بانکی )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.