بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز , عکس کامبیز دیرباز , بیوگرافی کامبیز دیرباز , خانواده کامبیز دیرباز , اینستاگرام کامبیز دیرباز

معرفی کوتاه کامبیز دیرباز
نام اصلیکامبیز
نام خانوادگیدیرباز
تاریخ تولد۱۳۵۴/۶/۱۲
محل تولدتنکابن
تحصیلاترشته بازیگری

kambiz dirbaz , کامبیز دیرباز و همسرش , کامبیز دیرباز و زنش , ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش

بیوگرافی و زندگینامه

کامبیز دیرباز متولد دوازدهم شهریور ماه ۱۳۵۴ در شهر تنکابن ( استان مازندران ) است. تحصیلاتش را در رشته ای مرتبط با شغلش به پایان رسانده است ، کامبیز دیرباز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.

او هم مانند خیلی از بازیگرهای دیگر فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرده است ، اولین کار حرفه ای او بازی در تئاتر سیاوش خوانی در سال ۱۳۷۶  بوده است. دو سال بعد با بازی در فیلم دختران انتظار اولین تجربه سینمایی خود را کسب کرد.

در سال هزار و سیصد و هشتاد و سه در سریال تب سرد بازی کرد. در این سریال در کنار بازیگرانی همچون شهاب حسینی و حمید گودرزی ایفای نقش کرد. این سریال باعث معروف شدن او شد ولی عمده محبوبیت خود را با بازی در فیلم اخراجی ها به دست اورد.

در این فیلم که در زمان نمایش پر فروش ترین فیلم سال شد ، کامبیز دیرباز در نقش مجید سوزوکی به خوبی درخشید و محبوبیت زیادی کسب کرد. کامبیز دیرباز در سال ۱۳۸۷ ازدواج کرده است که نتیجه این ازدواج دختریست به نام نیاز دیرباز.

 hlfdc ndvfhc , کامبیز دیرباز و دخترش , نیاز دیرباز دختر کامبیز دیرباز , فرزند کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و دخترش نیاز

ازدواج با هم دانشکده ای

همسرش در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده است و دوران تحصیلات با هم در یک دانشکده تحصیل کرده اند. آشنایی در دانشکده سرانجام در سال ۱۳۸۷ به ازدواج می انجامد. البته کامبیز دیرباز ازدواج خود را رسانه ای نکرده بود.

پس از اینکه پژمان جمشیدی در فضای مجازی ازدواج کامبیز دیرباز را تبریک گفت مشخص شد که کامبیز دیرباز در سکوت خبری ازدواج کرده است. کامبیز دیرباز در مورد همسرش گفته است که او یکی از سرسخت ترین منتقدان من در بازیگری است.

همچنین ببینید : مهران مدیری