وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

طرز تهیه پوره سیب زمینی

طرز تهیه پوره سیب زمینی

پوره سیب زمینی , طرز تهیه پوره سیب زمینی , دستور پخت پوره سیب زمینی , vi sdf cldkd

پوره سیب زمینی یک غذای خوشمزه است که خیلی راحت و فوری می توانید آنرا در منزل تهیه نمایید. البته پوره سیب زمینی را می توانید در کنار غذای اصلی هم سرو کنید. مثلا می توانید غذای اصلی را با پوره سیب زمینی تزیین کنید. در این آموزش کامل ترین دستور پخت پوره سیب زمینی را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر پوره سیب زمینی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه پوره سیب زمینی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم پوره سیب زمینی
سیب زمینی۴ عدد
شیر¾ لیوان
کره۱۰۰ گرم
جعفری۱ قاشق سوپخوری
فلفل سیاهبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

طرز تهیه و دستور پخت

ابتدا پوست سیب زمینی ها را می گیریم ، سپس آنها را می شوییم و خرد می کنیم. بهتر است سیب زمینی را با اندازه های درشت خرد کنید. پس از اینکه سیب زمینی ها را خرد کردیم با سه روش می توانیم آنها را بپزیم.

روش اول بخارپز کردن ، روش دوم آبپز کردن و روش سوم کباب کردن در فر است ، که به سلیقه و راحتی خود می توانید هر کدام از این روش های پخت را انتخاب کنید. کره را در دمای محیط قرار می دهیم تا کاملا نرم شود.

پس از اینکه سیب زمینی ها را پختیم آنها را با گوشتکوب به خوبی له می کنیم ، سپس کره آب شده را به همراه شیر و مقداری نمک و فلفل سیاه به سیب زمینی اضافه می کنیم. مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

پس از اینکه پوره سیب زمینی آماده شد جعفری خرد شده را روی آن می ریزیم. توجه داشته باشید که پوره سیب زمینی را باید به صورت گرم سرو کنیم. با توجه به ذائقه خود می توانید مقداری پودر سیر یا پودر پیاز هم به پوره سیب زمینی خود اضافه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.