وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

متن و اس ام اس تبریک تولد

متن و اس ام اس تبریک تولد

متن و اس ام اس تبریک تولد , تبریک تولد برای همسر برادر خواهر مادر پدر دوست همسر

تبریک تولد

در این مطلب مجموعه ای از بهترین و زیباترین متن ها و جملات عاشقانه ، عارفانه و کوتاه با موضوع تبریک تولد و زادروز را جمع آوری می کنیم. در ادامه با جدیدترین و بهترین اس ام اس های تبریک تولد و تولدت مبارک با سایت پارسی دی همراه باشید.

متن و اس ام اس تبریک تولد

باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم

شک نکن بهترینی

در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم به جای تو فوت میکنم

سالروز تولدت مبارک …

تبریک تولد , شعر تبریک تولد , تولدت مبارک , متن جملات پیامک تبریک تولد , hs hl hs jfvd j gn

تصویر و عکس تبریک تولد

ورق می خورد تقویم

می رسد به روزی که

آمدنش هیچ کس رو خوشحال نمی کند

حتی خودم را

تولدم را جشن می گیرم

با یک کیک تولد تنهایی

و چند شمع اشک

و یک کادو پیچیده به اندوه

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ،

روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست . . .

شب میلاد توست

و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که

دستانت را بگیرم

و در چشمانت خیره شوم

و با عشق بگویم :

تولدت مبارک

روز تولدت بهانه ای شد تا

بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد

گل زیبای زندگیم تولدت مبارک

هزاران بار خدا را شکر که

چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان

نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .

سالروز شکفتنت مبارک

تبریک تولد خودم

مبارک بادم این روز جهانی

که نوشیدم شراب زندگانی

تولدم مبارک

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی . . .

تولدت مبارک

میلاد تو

شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با آن

به رنج های زندگی هم دل بست . . .

شناسنامه رو بی خیال

محل تولد من ،

آغوش گرم توست

تولدت مبارک

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک رفیق دوست داشتنی

روزی که به دنیا آمدی

هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که

با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

تولدت مبارک

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه

آفتابی طلوع میکند

و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تو متولد می شوی در چند قدمی عید . . .

پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

https://parsiday.com/2609-sms-tavalod/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.