وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

وب تفریحی نیو وب

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

چند مدل عینک آفتابی بازیگران و سلبریتی‌های غیر ایرانی

عینک آفتابی مورد علاقه سلبریتی ها از هر برندی که باشد همیشه به مانند الگویی برای طرفداران مد و فشن عمل می‌کند، زیرا اکثر افرادی که به عنوان سلبریتی شناخته میشوند، از بازیگران گرفته تا، سیاستمداران، ورزشکاران و اهالی موسیقی، به طور معمول از برند‌ها و مدل‌های خاصی استفاده می‌کنند که با مشاهده آنها، افراد زیادی می‌توانند عینک مناسب فرم صورت خود را به همراه تصویر ترکیب آن با استایل را به وضوح مشاهده کنند و ایده‌های متفاوتی پیدا کنند.

عینک آفتابی یک از محافظ قدر و زره‌پوش است که میتواند با توجه به خصوصیات لنز خود به راحتی از چشمان افراد در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و با ظاهر زیبایی که دارد هم می‌تواند به راحتی با انواع استایل ترکیب شود، و زیبایی و جذابیت افراد را دوچندان کند. از این رو مشاهده سلبریتی ها و این که از چه عینک هایی با چه استایلی استفاده می‌کنند، میتواند به خوبی حاکی از انواع ایده‌های متفاوت و جدیدی باشد.

در این روزها که اکثر افراد برای انواع موقعیت‌های مختلف و بنا به کارایی‌های متفاوت از انواع عینک دودی و طبی استفاده می‌کنند، فروشگاه رض اپتیک تصمیم گرفته تا با برسی عینک آفتابی و طبی مورد استفاده‌ی افراد مشهور یا سلبریتی ها، برای علاقه مندان به مد شرایطی فراهم کند تا بتوانند با مشاهده این مطلب، با افراد مورد علاقه خود همانند سازی کرده و بهترین و جدید‌ترین عینک مناسب با سبک و سلیقه خود را پیدا کنند.

  

عینک آفتابی مورد علاقه سلبریتی ها؟

بردلی کوپر

عینک آفتابی مورد علاقه بردلی کوپر

عینک آفتابی مورد علاقه سلبریتی هایی مانند بردلی کوپر، مدل‌های کلاسیک است و این بازیگر مشهور هالیودی نیز مانند دیگر بازیگران مرد از علاقه‌مندان پروپاقرص عینک خلبانی ری بن است، زیرا اغلب اوقات با این نوع عینک در اکثر جوامع حضور پیدا می‌کند. البته بهتر است بدانید که این بازیگر به طور کلی از طرفداران عینک های کلاسیک است و از مدل کلاب مستر شرکت Ray-Ban نیز استفاده می‌کند.

برند تام فورد نیز یکی دیگر از مدل‌های مورد علاقه بردلی کوپر است.

مگان مارکل

عینک آفتابی مگان مارکل

این یک واقعیت است که مارگارت مارکل با هر نوع عینک آفتابی ای که در انظار عمومی ظاهر شود، به سرعت اکثر مدل‌های آن در فروشگاه ها تمام میشود.

این بازیگر هالیوودی اغلب از عینک آفتابی با فریم و عدسی کوچک استفاده میکند که میتوان از برند mykita به عنوان برند مورد علاقه او نام برد.

دوشس ساسکس از برند‌های H&M و Finlay نیز به خاطر داشتن مدل‌های گربه‌ای و تیره در مواقع مختلفی استفاده می‌کند.

ریحانا

عینک افتابی مورد علاقه ریحانا

عینک آفتابی مورد علاقه این خوانند مشهور آمریکایی، همانند تصویر همیشه در حال تغییر او نیز در حال عوض شدن است و این بانوی موسیقی با توجه به سبک پوشش‌های خاص خود، از عینک های متفاوتی استفاده می‌کند که هماهنگی خاصی با ظاهر شیک و لباس‌های گران قیمتی که میپوشد دارند. ریحانا به ذلیل داشتن قاب صورت لوزی شکل، اغلب از مدل‌هایی با فریم گرد و عدسی کوچک استفاده می‌کند.

اما واتسون

عینک آفتابی اما واتسون

این بازیگر مشهور انگلیسی که در سال 2014 به عنوان سفیر حسن نیت زنان در سازمان ملل نیز اتتخاب شده، در انظار عمومی با انواع مختلفی از عینک آفتابی های مختلف با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و زیبا دیده می‌شود. اما واتسون مجموعه بی نظری از انواع عینک‌های برند مشهور Ray-Ban را دارد و از مدل‌های مورد علاقه او ویفری است که از رنگ‌های متفاوت و به شدت جذاب این برند خاص به طور معمول استفاده زیادی میکند.

جنیفر لوپز

عینک آفتابی مورد علاقه جنیفر لوپز

بدیهی است که این بانوی مشهور آمریکایی که در عرصه موسیقی، بازیگری و کارآفرینی نام او به عنوان یکی از زنان مشهور جهان میدرخشد، علاقه خاصی به عینک آفتابی دارد.

جی لو یکی از بازیگرانی است که به طور معمول مدل‌هایی با فریم گرد و بزرگ  استفاده می‌کند که بر زنانگی و زیبایی او تاثیر چندانی داشته و جذابیت خاصی به او می‌بخشند.

بهتر است بدانید که از طرفداران عینک خلبانی از برند Ray-Ban نیز هست، که در مواقع زیادی با سایز بزرگ این عینک نیز دیده می‌شود.

بلا حدید

عینک آفتابی مورد علاقه بلا حدید

مدل مشهوری که با هر سبک استایلی که در بین عموم مردم حضور پیدا می‌کند، باعث می‌شود آن مدل‌ها به سرعت فروش رفته و موجوی آن‌ها در اکثر فروشگاه‌ها تمام شود.

این سوپر مدل استایل‌های خیابانی، همیشه از عینک های باریک و کوچک با فریم‌های مستطیلی، گرد و گربه‌ای استفاده می‌کند. بلا حدید به عنوان ملکه عینک‌های مینیاتوری نیز شناخته میشود.

تام کروز

عینک آفتابی مورد علاقه تام کروز

عینک آفتابی مورد استفاده تام کروز چه بر روی صحنه استفاده شود، و چه در خارج از آن و در زندگی عادی او، یکی از اولین چیزهایی است که مورد توجه افراد علاقه‌مند به این بازیگر و طرفداران مد و فشن قرار میگیرد.

یکی از بهترین استایل‌ها با عینک خلبانی را میتوان، با دیدن تام کروز مشاهده کرد که این بازیگر فوق مشهور هالیوودی چه بر روی فرش قرمز، چه در فیلم‌هایی خاص از خود به نمایش گذاشته. این بازیگر به خاطر استفاده از عینک‌ های مختلف به یک تصویر نمادین برای طرفداران دنیایی عینک های آفتابی تبدیل شده است.

دیپیکا پادوکن

عینک آفتابی مورد علاقه دیپیکا پادوکن

سفیر برند عینک ووگ کسی نیست جز دیپیکا پادوکن که از عرصه مدلینگ به بازیگری راه پیدا کرده و از مهشور‌ترین زنان بازیگر بالیوود شناخته میشود.

عینک‌های برند ووگ به خاطر داشتن سبک‌های مد روز و طراحی‌های جذاب و فریم های شکل گربه ای زنانه بسیار مشهور است و در صورتی که فرم صورت شما شبیه به دیپیکا پادوکن است، می‌توانید از از مدل‌های عینک آفتابی او به راحتی ایده بگیرید.

برد پیت

عینک آفتابی مورد علاقه برد پیت

عینک آفتابی خلبانی و ویفرر از برند Ray-Ban همیشه مورد استفاده برد پیت هستند. این بازیگر مشهور و خوشتیپ هالیوودی به عنوان نمادی برای استفاده از عینک های خاص شناخته می‌شود، و هر نوع عینک آفتابی با هر مدلی که استفاده کند، به سرعت تبدیل به یک مدل پر فروش می‌شود، زیرا با مشاهده تصاویر برد پیت می‌توانید بفهمید که این عینک با سبک و استایل و پوشش شما مناسب بوده با خیر.

جورج و امل کلونی

عینک آفتابی مورد علاقه جورج و امل کلونی

دنیای عینک های آفتابی برای این زوج خوشتیپ و منحصر به فرد حول محور مدل‌هایی با طراحی‌های کلاسیک و وینتیج میچرخد. جرج و امل اغلب به از عینک آفتابی با رنگ های تیره استفاده می‌کنند تا جذابیت چهره‌شان را چند برابر کنند. عینک با فریم گربه ای و ویفری و فریم مردانه مستطیلی، از جمه انتخاب های این زوج خوشتیپ است.

سخن آخر

عینک آفتابی به عنوان یکی از مهمترین اکسسوری‌هایی شناخته می‌شود که در عین حال هم توانایی تکمیل کردن ظاهر افراد را دارد، و هم این که به خاطر خاصیت‌های مختلفی که برای جلوگیری از انواع نور و اشعه مضر را دارد، میتواند از مهمترین دارایی افراد، که چشمان او هستند، به خوبی محافظت کند.

با توجه به دنیای سلبریتی‌ها که همیشه از دید خبرنگاران و عکاسان پنهان نمی‌شوند، می‌توان فهمید که این افراد مشهور، به طور معمول از عینک آفتابی یا طبی استفاده زیادی می‌کنند و تا جایی که حتی از چشمان خود در برابر فلاش دوربین عکاسان، عینک آفتابی می‌پوشند.

این افراد با توجه به این که در اکثر جوامع با استایل‌ها و عینک‌های متفاوتی دیده می‌شوند که هم تکمیل کنند ظاهر آنهاست، هم این که افراد زیادی از دنیایی مد و فشن را متوجه خود می‌کنند تا با مشاهده استایل آن‌ها، بتوانند برای خرید عینک آفتابی یا طبی مناسب با فرم صورت و سبک پوشش خود، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

منبع: rezoptic

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.